24.11.2012

קריינות למרכזיה/ נתב שיחות


קריינות למרכזיה | קריינות לנתב שיחות

מה זה בעצם קריינות למרכזיה וכמה זה חשוב לעסק שלנו ?

מדובר על קריינות מקצועית המספרת מעט על העסק שלנו ונותנת מידע חיוני בצורה שיווקית וחכמה ללקוחות המתקשרים לחברה. לאחר מכן ניתן לעבור לשלוחות של החברה, כאשר גם בכל שלוחה ושלוחה ניתן להכניס מידע חיוני ורלוונטי לאותה השלוחה.


הקריינות עצמה מלווה במוסיקת רקע איכותית המתאימה לתחום העיסוק של החברה על מנת לייצר אווירה מקצועית ונעימה וללכוד את תשומת ליבו של המתקשר בצורה האופטימלית ביותר.
חשיבות המוסיקה בג'ינגל

חשוב לציין כי גם בנושא המוסיקה ההבדלים מאוד משמעותיים בין גינגל לגינגל ובין חברה לחברה מתחום הפקת הג'ינגלים. מיותר לציין שמוסיקה מקורית המנוגנת בצורה "חיה" על כלים אמיתיים בידי מוסיקאי מנוסה, תישמע הרבה יותר טוב ממוסיקה "יבשה" וסטנדרטית הלקוחה מתוך מאגר מוסיקלי מסוים.

עד היום ניתן היה לשמוע במרכזיות רבות קריינות פשוטה ודלה המוקלטת באמצעים ממש לא מתאימים, דבר שיוצר בעייתיות בה בכל הקשור למיתוג מקצועי ורושם ראשוני של המתקשר ו/או הלקוח הפוטנציאלי. תופעה זו
ממש לא עושה טוב לעסק שלנו ולעתים עושה את ההפך הגמור ממה שתכננו.


לקריינות למרכזיה יתרונות רבים:

  • רושם ראשוני ומקצועי - במידה והג'ינגל/ קריינות למרכזיה מופקת בצורה מקצועית, ניתן לקבל מוצר הנשמע ברמה מאוד גבוהה שעושה עבודה מאוד חשובה מבחינה שיווקית ותדמיתית.
  • החדרת מסרים רבים בצורה "רכה" ולא אגרסיבית - כיוון שזמן ההמתנה יכול להיות ארוך, ניתן להכניס הרבה מאוד תכנים ובכך לבצע הכנה מקסימלית של הלקוח למכירה.
  • הפיכת זמן ההמתנה לזמן חיוני, חשוב ביותר מהבחינה השיווקית/ מכירתית.
  • עלויות לא גבוהות - יחסית לכל אמצעי פרסום אחר מדובר על השקעה חד פעמית בעלויות הגיוניות.

לסיכום
קריינות למרכזיה הפכה מאוד נפוצה בשנים האחרונות מסיבות רבות, טכנולוגיות ושיווקית אך הדגש הגדול הוא שכל עסק רציני המכבד את עצמו ומשקיע בשיווק הרבה מאוד כסף בשנה חייב לעצמו את השדרוג הקטן הזה שיכול להביא תועלת שיווקית מאוד רצינית בהשקעה קטנה וחד פעמית.

אל תישארו מאחור ! לחצו כאן לקבלת פרטים נוספים על ג'ינגל מקורי לעסק שלכם - ג'ינגל לעסק

קריינות למרכזיה - טוטנאור בע"מ



הפקת קריינות למרכזיה - smart jingles

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתכם ! היא תפורסם בהקדם